Aby korzystanie ze strony było w pełni możliwe korzysta ona z ciasteczek. Czytaj więcej

Akceptuję ciasteczka

Reklamacje i zwroty

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt w naszym sklepie nie spełnia Twoich oczekiwań lub dojechał do Ciebie uszkodzony z widocznymi wadami to masz prawo do zwrotu  lub reklamacji.

 

 

Zwrot produktu

Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. Zwrot odbywa się na koszt Klienta, chyba że towar jest uszkodzony, wtedy takie zgłoszenie traktowane jest jak reklamacja. Zwrot należy zgłosić telefonicznie, następnie pobrać FORMULARZ ZWROTU (KLIKNIJ TUTAJ), który należy wypełnić i jego skan/zdjęcie odesłać na skrzynkę mailową [email protected]. Oryginał dokumentu należy dołączyć do odsyłanego towaru. Zwracane produkty należy odesłać na adres wskazany w formularzu zwrotu- ul. Łęczycka 54  62-660 Dąbie. Na opakowaniu należy przykleić etykietę "ZWROT SLF24.pl" widoczną w formularzu.

Przygotowując meble do wysyłki należy je odpowiednio zabezpieczyć przed wszelkimi uszkodzeniami- Klient zobowiązuje się do zwrotu towaru w oryginalnym opakowaniu lub innym odpowiadającym wymogom opakowania oryginalnego oraz do zwrotu towaru w stanie niepogorszonym pod rygorem poniesienia kosztów związanych z niewłaściwym zabezpieczeniem towaru. 

W przypadku zwrotu za pośrednictwem swojego kuriera wraz ze skanem/zdjęciem wypełnionego formularza zwrotu należy przesłać następujące informacje: nazwa firmy przewozowej, numer listu przewozowego oraz data nadania paczki.

Istnieje także możliwość dokonania zwrotu za pośrednictwem firmy kurierskiej współpracującej ze sklepem slf24. Wówczas należy telefonicznie lub mailowo poinformować sklep, a pracownicy z działu zwrotów zlecą odbiór w wyznaczonym terminie.

Koszty zwrotów są uzależnione od wartości produktu oraz liczby paczek.

Pieniądze zwracane są na konto Klienta w ciągu 14 dni, liczone od momentu odebrania zwrotu w naszych magazynach.

 

Reklamacja

 

Prawo do reklamacji przysługuje jeżeli zamówiony produkt posiada widoczne wady, jest uszkodzony, niekompletny lub niezgodny z zamówieniem. Reklamacje należy zgłaszać mailowo na adres [email protected].

Podstawą do rozpatrzenia reklamacji są zdjęcia ukazujące uszkodzenie/a, przesłane w załączniku do maila z opisem sytuacji problemowej, zaistniałych uszkodzeń danego mebla.

W tytule e-maila proszę podać „Reklamacja dot.  Zamówienia nr..”. Ułatwi to nam szybsze przekierowanie zgłoszenia do działu reklamacyjnego i zajęcie się sprawą najszybciej jak to będzie możliwe.

Termin na rozpatrzenie reklamacji wynosi do 14 dni ( od dnia otrzymania pełnego opisu uszkodzeń +zdjęć).

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji producent proponuje zwykle kilka możliwości rozwiązań danego problemu.