Aby korzystanie ze strony było w pełni możliwe korzysta ona z ciasteczek. Czytaj więcej

Akceptuję ciasteczka

Reklamacje i zwroty

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt w naszym sklepie nie spełnia Twoich oczekiwań lub dojechał do Ciebie uszkodzony z widocznymi wadami to masz prawo do zwrotu  lub reklamacji.


Zwrot produktu

Jeśli chcesz zwrócić nam produkt musisz koniecznie wypełnić formularz zwrotu (KLIKNIJ TUTAJ). Uzupełniony arkusz należy podpisać i wysłać do nas jego skan lub zdjęcie.

  • Pamiętaj, że na zwrot produktu masz tylko 14 dni od dnia kiedy zamówienie do Ciebie dojechało i potwierdziłeś jego odbiór.

  • Koszty zwrotu produktu ponosi Kupujący.  Możesz sam zorganizować sobie transport i zwrócić nam meble na wskazany przez nas adres lub napisać do  nas i my zorganizujemy transport do Ciebie i odbierzemy produkt.

  • Pamiętaj, aby paczka wyjechała od Ciebie w takim stanie w jakim przyjechała. Bez śladów użytkowania i zapakowana najlepiej w karton w którym ją otrzymałeś.
    Zabezpiecz meble tak, aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu.

  • Pieniądze za zamówiony towar zwracamy w ciągu 14 dni.


Reklamacja

Jeśli otrzymałeś zamówienie i jest uszkodzone, ma widoczne wady to niezwłocznie poinformuj nas o tym. Masz prawo do złożenia reklamacji.

  • Napisz do nas maila opisując wadę – koniecznie załącz także zdjęcia produktu ukazując na nich usterki.
    W tytule najlepiej, abyś napisał „Reklamacja i numer Twojego zamówienia”. Ułatwi to nam przekierowanie sprawy do odpowiedniego działu i zajęcie się Twoją sprawą najszybciej jak to będzie możliwe.

  • Na rozpatrzenie takich reklamacji mamy do 14 dni, ale zazwyczaj cała procedura przebiega szybciej i już po kilku dniach możesz otrzymać informację, że sprawa została rozpatrzona pozytywnie i jedzie do Ciebie nowy produkt.


Wszystkie formularze zwrotu i reklamacji wysyłamy na adres mailowy: info@slf24.pl