FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Metody płatności
W jaki sposób mogę zapłacić za zamówione meble?

Płatności w sklepie internetowym slf24.pl są realizowane poprzez PayU. Umożliwiamy płatność poprzez:

  • przelew tradycyjny
  • przelew elektroniczny
  • kartę płatniczą

Istnieje również możliwość płatności poprzez zwykły przelew bankowy. Wtedy w tytule przelewu proszę podać numer zamówienia za które zostaje dokonywana płatność.

Czy istnieje możliwość zakupu mebli na raty?
Cały czas zmieniamy się dla Was i opcję zakupu mebli na raty mamy na uwadze. Jesteśmy w trakcie analizowania ofert z różnych banków i już niedługo pojawi się opcja takich zakupów.
Czy istnieje opcja płatności za pobraniem?
Niestety nie ma opcji płatności za pobraniem. Meble wykonywane są na zamówienie i zaraz po zaksięgowaniu się płatności na naszym koncie zlecamy ich wykonanie.
Dostawa
Jak otrzymam zamówione przez siebie meble?
Korzystamy z usług firm transportowych DTS i POCZTY POLSKIEJ. Zamówienia zostaną dostarczone pod wskazany przez Was adres.
Czy kurierzy wniosą moje zamówienie na piętro jeśli będzie taka potrzeba?
Tak. Umowa jaką mamy podpisaną z firmą transportową DTS – ZADBANO ma w swoim zakresie wniesienie mebli do naszych klientów – niezależnie od piętra i tego, czy w budynku jest winda czy nie. Wyłączeniem są krzesła i fotele Ducon, które dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej i tutaj dostawa jest do drzwi – nie ma wniesienia i jest tylko jedna próba doręczenia.
Czy zamówiony przez siebie towar mogę odebrać osobiście?
Tak. Jeśli logistycznie nie jest to dla Państwa problem to jak najbardziej. Wystarczy wtedy napisać do nas lub zadzwonić i omówić taki odbiór towaru.
Nie dostałem jeszcze informacji o dostawie z firmy kurierskiej?
Spokojnie przewoźnik skontaktuje się z Tobą i powie na kiedy planuje dostawę zamówienia pod Twoje drzwi.
Remontuję mieszkanie, zamówiłem meble z Waszego sklepu i okazało się, że mój fachowiec nie wyrobił się z remontem? Co zrobić kiedy meble są w trakcie produkcji dla mnie, a mój dom nie jest gotowy na ich przyjęcie?
W pierwszej kolejności napisz do nas wiadomość, lub zadzwoń. Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji. Możesz opóźnić dostawę.
Co jeśli nie będzie mnie w domu w dniu planowanej dostawy paczki?
Współpracujemy z kilkoma firmami kurierskimi, biorąc pod uwagę jak duża jest Twoja paczka. Zanim towar dotrze do Ciebie, kurier kontaktuje się z Tobą i informuje Cię o planowanym terminie dostawy podając dzień oraz godziny w jakich może pojawić się u Ciebie w domu. Jeśli jednak zdarzy się tak, że kurierzy nie zastaną Cię w domu to będą próbowali doreczyć Ci zamówienie w innych dniach.
Punkty stacjonarne
Czy są miejsca w których mogę zobaczyć meble na żywo?
Tak. Mamy dwa punkty do których serdecznie zapraszamy.
  • Ul. Sienkiewicza 4 – Warszawa
  • Ul. Legnicka 52 – Wrocław
Wysyłka towaru
Czy sklep slf24.pl wysyła meble na teren całej Polski?
Tak. Niezależnie od miejsca w jakim mieszkasz my wyślemy zamówiony przez Ciebie towar.
Czy sklep wysyła towar za granicę?
Tak. Wtedy należy skontaktować się z nami i omówić szczegóły takiej dostawy.
Ile wynosi czas realizacji zamówienia?
Wszystkie nasze meble robione są pod Wasze zamówienia. Na większość naszych mebli czas realizacji to 14 – 18 dni roboczych.
Próbniki materiałów
Czy mogę zamówić próbki materiałów obiciowych?
Oczywiście, że tak. Próbki tkanin można zamówić poprzez stronę naszego sklepu:
https://probki-materialow.slf24.pl/
Wysyłka próbek to ok 5 dni roboczych. Płatność za próbki materiałów jest góry.
Czy sofa może być wykonana w innej tkaninie?
Wszystkie meble wykonywane są tylko i wyłącznie w materiałach jakie przypisane są do danych modeli.
Czy materiały mogę obejrzeć gdzieś stacjonarnie?
Tak próbniki materiałów można obejrzeć w Warszawie na ul. Sienkiewicza 4 oraz we Wrocławiu na ul. Legnickiej 52.
Reklamacje i zwroty
Otrzymałem zamówienie jednak jestem niezadowolony. Czy mogę zwrócić towar?
Tak. Masz 14 dni na zwrot swojego zamówienia. Jeśli zdecydujesz się na zwrot koniecznie skontaktuj się z nami w celu omówienia procedury zwrotu i ustaleniu wszelkich szczegółów.
Moje zamówienie dojechało do mnie uszkodzone. Co dalej?
Poinformuj nas niezwłocznie o zaistniałej sytuacji. Masz prawo do złożenia reklamacji. Pamiętaj, aby sprawdzać zamówienie przy kurierze.
Dostałem produkt, ale brakuje jakiegoś elementu np. nóżek ?
Przewóz mebli nie jest łatwy. Dbamy o maksymalne bezpieczeństwo transportowanych produktów i nóżki przechowywane są wewnątrz mebla. Jeśli będzie widoczny zapinany zamek to nóżki są właśnie ukryte w środku.
Otrzymałeś niewłaściwy towar? Co w takim przypadku musisz zrobić?
W pierwszej kolejności skontaktuj się z nami (Link kontakt), a nasi konsultanci zrobią wszystko, aby pomóc Ci rozwiązać problem. Możesz także od razu wysłać do nas formularz zwrotu towaru (link do formularza).