Aby korzystanie ze strony było w pełni możliwe korzysta ona z ciasteczek. Czytaj więcej

Akceptuję ciasteczka

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

  1. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówione meble?


Płatności w sklepie internetowym slf24.pl są realizowane poprzez PayU. Umożliwiamy płatność poprzez:

- przelew tradycyjny

- przelew elektroniczny

- kartę płatniczą

Istnieje również możliwość płatności poprzez zwykły przelew bankowy. Wtedy w tytule przelewu proszę podać numer zamówienia za które zostaje dokonywana płatność.


  1. Czy istnieje możliwość zakupu mebli na raty?


Cały czas zmieniamy się dla Was i opcję zakupu mebli na raty mamy na uwadze. Jesteśmy w trakcie analizowania ofert  z różnych banków i już niedługo pojawi się opcja takich zakupów.


  1. Czy istnieje opcja płatności za pobraniem?


Niestety nie ma opcji płatności za pobraniem.

  1. Jak otrzymam zamówione przez siebie meble?


Korzystamy z usług firm transportowych DTS i DHL. Państwa zamówienia zostaną dostarczone pod wskazany przez Was adres.


  1. Czy kurierzy wniosą moje zamówienie na piętro jeśli będzie taka potrzeba?


Tak. Umowa jaką mamy podpisaną z firmą transportową DTS ma w swoim zakresie wniesienie mebli do naszych klientów – niezależnie od piętra i tego, czy w budynku jest winda czy nie.


  1. Czy zamówiony przez siebie towar mogę odebrać osobiście?


Tak. Jeśli logistycznie nie jest to dla Państwa problem to jak najbardziej. Wystarczy wtedy napisać do nas lub zadzwonić i omówić taki odbiór towaru.



  1. Czy są miejsca w których mogę zobaczyć meble na żywo?


Tak. Mamy dwa punkty do których serdecznie zapraszamy.
1. Ul. Łęczycka 54 – Dąbie nad Nerem

2. Ul. Sienkiewicza 4 – Warszawa


  1. Czy sklep slf24.pl wysyła meble na teren całej Polski?


Tak. Niezależnie od miejsca w jakim mieszkasz my wyślemy zamówiony przez Ciebie towar.


  1. Czy sklep wysyła towar za granicę


Tak. Wtedy należy skontaktować się z nami i omówić szczegóły takiej dostawy.


  1. Ile wynosi czas realizacji zamówienia?


Wszystkie nasze meble robione są pod Wasze zamówienia. Na większość naszych mebli jest czas oczekiwania do 14 dni roboczych. Są także linie mebli w naszym sklepie na które należy poczekać ok 3-4 tygodni.


  1. Czy mogę zamówić próbki materiałów obiciowych?


Oczywiście, że tak. Wystarczy, że napiszesz do nas.


  1. Jakie informacje zbieracie o klientach, którzy odwiedzają sklep internetowy slf24?


Zbieramy dane o użytkownikach za pomocą plików cookies do systemu Google Analytics oraz Facebook Ads. Wszystkie dane o użytkownikach są anonimowe i wykorzystywane do reklamy usług. Zapraszamy do zapoznania się z naszą polityką prywatności.


  1. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Wszystkie dane o klientach przechowywane są w bezpiecznym systemie CMS Magento 2. Jako firma Smart Line Furniture nie przechowujemy żadnych danych bankowych klientów. Wszystkie dane dotyczące płatności są procesowane przez zewnętrznego dostarczyciela płatności PayU.pl


  1. Otrzymałem zamówienie jednak jestem niezadowolony. Czy mogę zwrócić towar?


Tak. Masz 14 dni na zwrot swojego zamówienia. Jeśli zdecydujesz się na zwrot koniecznie skontaktuj się z nami w celu omówienia procedury zwrotu i ustaleniu wszelkich szczegółów.



  1. Moje zamówienie dojechało do mnie uszkodzone. Co dalej?


Poinformuj nas niezwłocznie o zaistniałej sytuacji. Masz prawo do złożenia reklamacji. Pamiętaj, aby sprawdzać zamówienie przy kurierze.


  1. Czy mogę otrzymać dodatkowy rabat na zamówienie ?


Tak jeśli chciałbyś otrzymać od nas dodatkowy rabat to skontaktuj się z naszym konsultantem.


  1. Nie dostałem jeszcze informacji o dostawie z firmy kurierskiej?


Spokojnie przewoźnik skontaktuje się z Tobą i powie na kiedy planuje dostawę zamówienia pod Twoje drzwi.


  1. Złożyłem zamówienie, ale jeszcze nikt nie odezwał się do mnie i nie poinformował mnie o terminie dostawy co zrobić?


Spokojnie, wszystko jest w jak najlepszym porządku. Meble robione są pod zamówienia klientów i cały proces może troszkę dłużej potrwać. Jeśli chciałbyś uzyskać informacje na temat swojego zamówienia wystarczy napisać do nas, a my sprawdzimy Twój status zamówienia.


  1. Remontuję mieszkanie, zamówiłem meble z Waszego sklepu i okazało się, że mój  fachowiec nie wyrobił się z remontem? Co zrobić kiedy meble są w trakcie produkcji dla mnie, a mój dom nie jest gotowy na ich przyjęcie?


W pierwszej kolejności napisz do nas wiadomość, albo zadzwoń. Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji. Możesz opóźnić dostawę.

  1. Chciałbyś poznać status swojego zamówienia?

Napisz do nas (Link).


  1. Co jeśli nie będzie mnie w domu w dniu planowej dostawy paczki?


Współpracujemy z kilkoma firmami kurierskimi, biorąc pod uwagę jak duża jest Twoja paczka. Zanim towar dotrze do Ciebie, kurier kontaktuje się z Tobą i informuje Cię o planowanym terminie dostawy podając dzień oraz godziny w jakich może pojawić się u Ciebie w domu. Jeśli jednak zdarzy się tak, że kurierzy nie zastaną Cię w domu to będą próbowali doreczyć Ci zamówienie w innych dniach.


  1. Dostałem produkt, ale brakuje jakiegoś elementu np. nóżek ?


Przewóz mebli nie jest łatwy. Dbamy o maksymalne bezpieczeństwo transportowanych produktów i nóżki przechowywane są wewnątrz mebla. Jeśli będzie widoczny zapinany zamek to nóżki są właśnie ukryte w środu.


  1. Otrzymałeś niewłaściwy towar?  Co w takim przypadku musisz zrobić?

 

W pierwszej kolejności skontaktuj się z nami (Link kontakt), a nasi konsultanci zrobią wszystko, aby pomóc Ci rozwiązać problem.  Możesz także od razu wysłać do nas formularz zwrotu towaru (link do formularza).