Aby korzystanie ze strony było w pełni możliwe korzysta ona z ciasteczek. Czytaj więcej

Akceptuję ciasteczka

 

Dostawa – sofy, łóżka, fotele, krzesła

Dostawy towarów zakupionych w sklepie SLF24, realizowana są tylko na terenie Polski.

UWAGA!!! Informujemy, że wszystkie fotele z kolekcji DUCON oraz wszystkie krzesła w promocyjnych cenach dostarczane są do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej - Pocztex Kurier48 - 0 zł - darmowa dostawa do drzwi; jedna próba dostawy, brak możliwości wyznaczenia konkretnej godziny dostawy, powiadomienie o dostawie sms-em lub e-mailem; w przypadku nieobecności Klienta kurier zostawia awizo; awizowana przesyłka do odbioru w najbliższej placówce Poczty Polskiej;  brak możliwości ponownej dostawy; 

Większość produktów z naszej oferty dostarczana jest do klienta w ciągu 21 dni roboczych. Są także linie mebli na które nasz klient musi poczekać troszkę dłużej ok 4-5 tygodni. Termin ten jest liczony od momentu otrzymania płatności. Do większości zakupionych u nas towarów nie doliczamy kosztów transportu, za wyjątkiem specjalnych ofert promocyjnych, gdzie koszt transportu podany jest przy produkcie.

Dbając o komfort naszych klientów, towar wysyłamy za pośrednictwem profesjonalnej firmy transportowej, która od wielu lat specjalizuje się w dostawie przesyłek wielkogabarytowych do domu.

Transport zamówionego towaru odbywa się specjalnym meblowozem zaopatrzonym we wszelkie materiały zabezpieczające takie jak pasy transportowe i podłogi antypoślizgowe, które zapobiegają uszkodzeniu mebla w trakcie transportu.  

Dwuosobowy zespół doświadczonych pracowników dostarcza mebel pod wskazany adres, wnosi go niezależnie od piętra i gabarytu, następnie starannie rozpakowuje w celu stwierdzenia braku wad produkcyjnych jak również potwierdzenia jego zgodności ze złożonym zamówieniem.

 

Dostarczony produkt ustawiany jest zgodnie z preferencjami Klienta w wyznaczonym przez niego miejscu, natomiast wszystkie zbędne opakowania wyrzucane są do odpowiedniego pojemnika komunalnego.

 

Podsumowując:

 

  • Dostawa pod wskazany adres

  • Dwuosobowy zespół

  • Wniesienie niezależnie od piętra

  • Rozpakowanie i okazanie produktu

  • Ustawienie we wskazanym miejscu

  • Wyrzucenie zbędnych opakowań

 

 

Dodatkowo każdy transport obejmuje następujące usługi :

 

System powiadomień mail/SMS

Na każdym etapie dostawy Klient powiadamiany jest o aktualnym statusie realizacji, jego rejestracji, wyjeździe do domu Klienta i czasie dojazdu zespołu.

Dostęp do Panelu Klienta

Od momentu zarejestrowania zlecenia Klient ma dostęp do Panelu, w którym oprócz aktualnego statusu i planowanego przebiegu realizacji dostępne są takie opcje jak zmiana terminu realizacji, interaktywna mapa GPS z aktualną pozycją samochodu transportowego, informacje o zespole realizacyjnym, a także możliwość zakupu usług dodatkowych.