Formy wysyłki

DOSTAWA SOF, NAROŻNIKÓW, ŁÓŻEK ORAZ DUŻYCH FOTELI

Produkty z naszej oferty dostarczane są do klienta w ciągu 14 – 18 dni roboczych. Termin ten jest liczony od momentu otrzymania płatności. Do większości zakupionych u nas towarów nie doliczamy kosztów transportu, za wyjątkiem specjalnych ofert promocyjnych, gdzie koszt transportu podany jest przy produkcie.

Dbając o komfort naszych klientów, towar wysyłamy za pośrednictwem profesjonalnej firmy transportowej DTS- ZADBANO , która od wielu lat specjalizuje się w dostawie przesyłek wielkogabarytowych do domu.

Transport zamówionego towaru odbywa się specjalnym meblowozem zaopatrzonym we wszelkie materiały zabezpieczające takie jak pasy transportowe i podłogi antypoślizgowe, które zapobiegają uszkodzeniu mebla w trakcie transportu.

Dwuosobowy zespół doświadczonych pracowników dostarcza mebel pod wskazany adres, wnosi go niezależnie od piętra i gabarytu, następnie starannie rozpakowuje w celu stwierdzenia braku wad produkcyjnych jak również potwierdzenia jego zgodności ze złożonym zamówieniem.

Dostarczony produkt ustawiany jest zgodnie z preferencjami Klienta w wyznaczonym przez niego miejscu, natomiast wszystkie zbędne opakowania wyrzucane są do odpowiedniego pojemnika komunalnego.

Podsumowując:

  • Dostawa pod wskazany adres
  • Dwuosobowy zespół
  • Wniesienie niezależnie od piętra
  • Rozpakowanie
  • Ustawienie we wskazanym miejscu
  • Wyrzucenie zbędnych opakowań
  • UWAGA: usługa ta nie obejmuje montażu mebla

 

DOSTAWA FOTELI DUCON, KRZESEŁ oraz PUF

Dostawa realizowana za pośrednictwem Poczty Polskiej - Pocztex Kurier48 - 0 zł

  • darmowa dostawa do drzwi;
  • jedna próba dostawy, brak możliwości wyznaczenia konkretnej godziny dostawy,
  • powiadomienie o dostawie sms lub e-mailem;
  • w przypadku nieobecności Klienta kurier zostawia awizo; awizowana przesyłka do odbioru w najbliższej placówce Poczty Polskiej;
  • brak możliwości ponownej dostawy;

Dodatkowo każdy transport obejmuje następujące usługi :

  • System powiadomień mail/SMS
    Na każdym etapie dostawy Klient powiadamiany jest o aktualnym statusie realizacji, jego rejestracji, wyjeździe do domu Klienta i czasie dojazdu zespołu.
  • Dostęp do Panelu Klienta
    Od momentu zarejestrowania zlecenia Klient ma dostęp do Panelu, w którym prócz aktualnego statusu i planowanego przebiegu realizacji dostępne są takie opcje jak zmiana terminu realizacji, interaktywna mapa GPS z aktualną pozycją samochodu transportowego, informacje o zespole realizacyjnym, a także możliwość zakupu usług dodatkowych.