Aby korzystanie ze strony było w pełni możliwe korzysta ona z ciasteczek. Czytaj więcej

Akceptuję ciasteczka

Uwaga 

Szanowni Klienci,

W związku z ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemiologicznego na terenie Polski, informujemy, że ze względu na dbałość o zdrowie Klientów oraz Pracowników naszej firmy i firmy logistycznej, oferowana przez nas usługa transportowa od dnia 19.03.2020 do odwołania, będzie świadczona w ograniczonym zakresie.

1. Contactless - nowy standard dostaw

Wszystkie dostawy odbywać się będą w standardzie “contactless”, gdzie celem nadrzędnym jest ograniczenie bezpośredniego kontaktu międzyludzkiego. Oznacza to, że dostawa będzie się kończyć wniesieniem towaru pod drzwi klienta (niezależnie od piętra) skąd - już po oddaleniu się dostawców na bezpieczną odległość - będziecie Państwo mogli sami wnieść do pomieszczenia dostarczany towar.  Przesyłki nie będą wnoszone do mieszkań!

 

2. Dokumentacja przewozowa

Rezygnujemy z konieczności podpisywania przez Klientów dokumentacji przewozowej. Potwierdzenie doręczenia odbywać się będzie w wersji elektronicznej. Kurierzy wykonają również zdjęcia dokumentujące realizację usługi.

 

3. Wstrzymanie świadczenie usług dodatkowych

Zgodnie z zasadą ograniczonego kontaktu z Klientem, zaprzestaniemy świadczenia usług dodatkowych, wymagających wejścia do Państwa miejsca zamieszkania takich jak drobny montaż, rozpakowywanie, ustawienie we wskazanym miejscu i odbiór opakowań. 

 

4. Usługi odbiorów

W dalszym ciągu realizować będziemy usługi odbioru przesyłek zwrotnych i reklamacyjnych, pod warunkiem wystawienia ich przez Klientów poza obręb mieszkania (przed drzwi).

 

5. Nie realizujemy dostaw do Klientów lub miejsc objętych kwarantanną. 

Firma przewozowa może odmówić realizacji dostawy, jeśli okaże się, że wskazany adres objęty jest kwarantanną. W takim wypadku, Klient może wskazać inne bezpieczny adres dostawy (nowy adres musi być potwierdzony na mailach z pracownikami firmy SLF24.pl) lub przełożyć termin dostawy na okres po ustaniu zagrożenia.

 

Usługi transportu dla zamówień złożonych od 01.03.2020 zostaną zrealizowane w ograniczonym (określonym powyżej) zakresie lub zostaną zrealizowane zgodnie z pierwotnymi założeniami dopiero po ustaniu zagrożenia.

Informujemy również, że wszystkie fotele z kolekcji DUCON, FOXE oraz krzesła w promocyjnych cenach dostarczane są bez zmian za pośrednictwem Poczty Polskiej – Pocztex48.

Prosimy o wyrozumiałość i deklarujemy, że po ustaniu zagrożenia powrócimy do świadczenia usługi transportowej w pierwotnym zakresie.

 

Dostawa – sofy, łóżka, fotele, krzesła

UWAGA!!! Informujemy, że wszystkie fotele z kolekcji DUCON oraz wszystkie krzesła w promocyjnych cenach dostarczane są do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej - Pocztex Kurier48 - 0 zł - darmowa dostawa do drzwi; jedna próba dostawy, brak możliwości wyznaczenia konkretnej godziny dostawy, powiadomienie o dostawie sms-em lub e-mailem; w przypadku nieobecności Klienta kurier zostawia awizo; awizowana przesyłka do odbioru w najbliższej placówce Poczty Polskiej;  brak możliwości ponownej dostawy; 

Większość produktów z naszej oferty dostarczana jest do klienta w ciągu 14 dni roboczych. Są także linie mebli na które nasz klient musi poczekać troszkę dłużej ok 4-5 tygodni. Termin ten jest liczony od momentu otrzymania płatności. Do większości zakupionych u nas towarów nie doliczamy kosztów transportu, za wyjątkiem specjalnych ofert promocyjnych, gdzie koszt transportu podany jest przy produkcie.

Dbając o komfort naszych klientów, towar wysyłamy za pośrednictwem profesjonalnej firmy transportowej, która od wielu lat specjalizuje się w dostawie przesyłek wielkogabarytowych do domu.

Transport zamówionego towaru odbywa się specjalnym meblowozem zaopatrzonym we wszelkie materiały zabezpieczające takie jak pasy transportowe i podłogi antypoślizgowe, które zapobiegają uszkodzeniu mebla w trakcie transportu.  

Dwuosobowy zespół doświadczonych pracowników dostarcza mebel pod wskazany adres, wnosi go niezależnie od piętra i gabarytu, następnie starannie rozpakowuje w celu stwierdzenia braku wad produkcyjnych jak również potwierdzenia jego zgodności ze złożonym zamówieniem.

 

Dostarczony produkt ustawiany jest zgodnie z preferencjami Klienta w wyznaczonym przez niego miejscu, natomiast wszystkie zbędne opakowania wyrzucane są do odpowiedniego pojemnika komunalnego.

 

Podsumowując:

 

  • Dostawa pod wskazany adres

  • Dwuosobowy zespół

  • Wniesienie niezależnie od piętra

  • Rozpakowanie i okazanie produktu

  • Ustawienie we wskazanym miejscu

  • Wyrzucenie zbędnych opakowań

 

 

Dodatkowo każdy transport obejmuje następujące usługi :

 

System powiadomień mail/SMS

Na każdym etapie dostawy Klient powiadamiany jest o aktualnym statusie realizacji, jego rejestracji, wyjeździe do domu Klienta i czasie dojazdu zespołu.

Dostęp do Panelu Klienta

Od momentu zarejestrowania zlecenia Klient ma dostęp do Panelu, w którym oprócz aktualnego statusu i planowanego przebiegu realizacji dostępne są takie opcje jak zmiana terminu realizacji, interaktywna mapa GPS z aktualną pozycją samochodu transportowego, informacje o zespole realizacyjnym, a także możliwość zakupu usług dodatkowych.